عوارض نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

عوارض نفروپاتی دیابتیعوارض نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی بالاترین بروز همه بیماری های کلیوی است. نفروپاتی دیابتی جدی ترین عوارض دیابت، نفروپاتی دیابتی است، و همچنین به بسیاری از عوارض منجر شود، و بیشتر خواهد شد آسیب رساندن به بدن انسان، چه خوب، عوارض نفروپاتی دیابتی؟

پروتئینوری

مقدار زیادی از پروتئین اولین نشانه های بالینی نفروپاتی دیابتی است. در مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی، پروتئینوری خفیف و متناوب بود. و در بسیاری از موارد، بیماران نمی دانم که پروتئینوری برای چندین سال. اما با پیشرفت بیماری، بیماران خواهد شد بسیاری از پروتئین های در حال انجام است. آن می تواند به عوارض واضح تر منجر شود.

ادم

تورم از عوارض قابل توجهی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی و پروتئینوری مقدار زیادی می تواند باعث تورم، که در نتیجه در موارد شدید، ادم، ادم، به این معنی که بیمار خواهد شد در بیماری کلیه مرحله نهایی را است.

فشار خون بالا

فشار خون مقاوم از عوارض شایع نفروپاتی دیابتی است. علت اصلی نفروپاتی دیابتی است ساختار کلیه نابود شد، و به احتمال زیاد است تاخیر سدیم و آب. فشار خون بالا می تواند موجب آسیب بسیار قابل توجهی به بیماران کلیوی را بدتر کند. بنابراین، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، کنترل فشار خون بسیار مهم است.

کم خونی

کم خونی از عوارض شایع نفروپاتی دیابتی است، بیماران مبتلا به کم خونی همیشه احساس خستگی. تابع اصلی از کلیه می توانید هورمون اریتروپویتین، که ممکن است به نسل سلول های قرمز خون کمک ترشح، با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کاهش خواهد یافت اریتروپویتین، سلول های قرمز خون را کاهش می دهد و باعث بروز علائم کم خونی.

این عارضه نفروپاتی دیابتی، یک بیمار کلیوی اگر آسیب جدی تر، بسیاری از عوارض رخ خواهد داد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,پروتئینوری,کم خونی ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: